Prije svega par sati zvanično je izašao DINO CRISIS: Rebirth. Riječ je o fan-rimejku originalnog izdanja legendarne franšize Dino Crisis iz 1999. godine, a njegov tvorac je developer Stefano Kanjani. Inače, Kanjani je veliki fan ove franšize, a prije par godina izbacio je mini-rimejk drugog dijela Dino Crisis-a pod nazivom „Dino Crisis 2: Jungle of Silence“. Ipak, ovaj samostalni developer kaže da mu je omiljeni dio franšize onaj iz 1999. godine, zato mu je rad na ovom rimejku bio posebno drag. U opisu rimejka, Kanjani navodi da mu je cilj bio da prenese izvornu horor atmosferu kroz upotrebu savremenih alatki za razvoj igara, kao što je Unreal Engine.
DINO CRISIS: Rebirth je besplatan za preuzimanje ovdje.
Već dugo vremena, ljubitelji Dino Crisis franšize traže da CAPCOM napravi rimejk verzije prvog i drugog dijela, koji se smatraju remek-djelima u žanru survival horor. Kolika je želja gejmera da se ova franšiza oživi i bude dostupna za igranje na savremenim uređajima najbolje govori podatak da se Dino Crisis našao u samo vrhu CAPCOM-ove ankete u dvjema kategorijama: CAPCOM-ova igra koju gejmeri najviše vole (2. mjesto) i franšiza koju bi CAPCOM trebalo da rimejkuje ili napravi novi nastavak (ubjedljivo prvo mjesto). Ipak, japanski gigant još uvijek se oglušava na želje i „vapaje“ gejming zajednice kada je u pitanju rimejkovanje Dino Crisis-a, a tome je dodatno doprinio pomalo iznenađujuć komentar tvorca ove franšize, Šinđija Mikamija, koji je kazao da ne vidi prostor za Dino Crisis rimejk, što je izazvalo bujicu negativnih komentara fanova.
Bilo kako bilo, nadamo se da će CAPCOM konačno uvažiti mišljenje fanova i konačno uraditi ono što bi donijelo veliku radost igračima, ali sigurno i veliku finansijsku korist samoj kompaniji, a to je zvanični Dino Crisis rimejk. Do tada, igračima preostaje da se nadaju da će se tako nešto uskoro desiti i da kroz mini-rimejkove predanih pojedinaca poput Kanjanija osjete kako bi izgledao pravi Dino Crisis rimejk u savremenom endžinu.